eu

Eu mă simt bine în postmodernitate.

Eu sunt boem.

Eu trăiesc într-un oraş care purta multă poezie, demult.

Eu nu mă prea iau în serios.

Eu sunt permanent îndrăgostit.

Eu iubesc Bucureştiul.

Eu iubesc teatrul şi actorii.

Eu trag cu arcul.

Eu călăresc.

Eu sunt pus bine pentru urmaşi în portret de creion.

Eu desfac buteliile de vin.

Eu aduc ceapa şi slănina.

Eu prăjesc grătarele.

Eu am văzut schimbări.

Eu am statusuri potrivite pe messenger.

via Lav

3 răspunsuri to “eu”

  1. Si eu :-); exceptie facand slanina si gratarele. Eu vin cu zarzavatul pentru salata..

  2. Multumesc wyzkid. Paste fericit si tie. Cristos a inviat!

Lasă un răspuns

