Încă 2008?

deadsanta

Niciodată nu mi-am făcut bilanţuri la sfârşitul anului şi nici planuri la început, din aceeaşi precauţie de a mă feri de decepţia neîmplinirii. Dar anul acesta nu pot trece cu observaţia câteva aspecte.

Lista tăiată a mai fost completată cu câteva nume, am contorizat încă o basculă de înjurături noi şi vechi, jigniri, şi sarcasme. Am fost mai preocupat de făcut bani decât de simţăminte şi fapte aducătoare de bucurii. Am început să ascult cu mare plăcere Rolling Stones şi Barry White. Am mai aflat un apelativ pentru etnicii bronzaţi. Am fost iar îndrăgostit de mi-o sărit şapca de pe cap. Nu am dat soluţii. Nu am aflat certitudini. Nu am aşteptat Crăciunul cum se cuvine, am aşteptat timp liber…

Ia uitaţi-vă cine şi-a înaintat intenţia de a-l înlocui pe Moş Crăciun. O haba haba!

sexy_santa

2 răspunsuri to “Încă 2008?”

  1. daca as fi stiut ca mosu’ va fi inlocuit anu’ asta poate ca as fi incercat sa fiu nitel mai chill, poate poate sarea de undeva norocul:))

  2. :)) las’ ca vin si pastile. poate inlocuim si acolo 😀

Lasă un răspuns

