Senzaţii tari. Criptate

Ca sa incep academic… Deci! Cum ajungi în Cluj vezi o femeie goală. Smart choice, pal. Smart choice! Liniştea serii, răcoare şi o femeie goală cu savarina ridicată în lumina reflectoarelor. No cum să nu îţi placă Cluju? Oraşul foame, oraşul care nu face bani, oraşul în care nimeni nu plăteşte, oraşul în care proiectele duc la zero barat financiar. Aici e cel mai crâncen intelectualism din ţară şi cea mai neaplicabilă teorie pe care o poţi emite, aici o s-o emiţi. Meseriile nu îşi găsesc locul. Aici toţi gândesc. Dar să nu uităm că suntem la Cluj. Da?

Aici se socializează rapid, aşa de rapid că întotdeauna rămân pe din-afară. Şi pentru că am fost la teatru vă mai spun că egoul meu de spectator avid a fost gâdilat la maxim când actriţa mea preferată mi-a spus că mă cunoaşte demult. Oh, damn yeah!

Un mesaj personal: Ridiche eşti formidabil. Trag femeile la tine ca muştele la … ştii tu ce.

3 răspunsuri to “Senzaţii tari. Criptate”

  1. Eşti măgar dar te iubesc. LA MULŢI ANI avidule după tot ce e frumos, inclusiv femei; teatru bine făcut; cinema bine făcut; femei; jucatul de cărţi; elvis; femei; shakira; piaţa dorobanţi; tâgăneala, bătăile şi tupeismele din generală; evocarea ţâgănelilor, bătăilor şi tupeismelor din generală; pozele frumoase; pozele foate frumoase; femeile foarte frumoase din pozele foarte frumoase; piersic; parodie pe spinarea lui dadu; locul I, II sau III în dacos, acolo unde stau…; da, bunăciunile; muzica bună, din oricare epocă ar proveni; arhitectura cu gust; sângeretele fără gust; libertatea ascunsă din LIA; ideea de revoluţie, oriunde e nevoie de ea; nonconformismul definitiv; inteligenţa de om cinstit; depresia omului inconştient de valoarea sa; prietenia cu cei prieteni şi câte şi mai câte… Hai mă că face gât netu’ ăsta, la cât txt am băgat… Cu bine mă cheptar, dixit Ridiche

  2. oricat de ghei ar suna, si io te iubesc ba! da ce-i cu sangeretele?

  3. Mă, trebuia să pomenesc şi de lucrurile care nu îţi plac… Ca să fie şi contrapunct, ca în filmele bune unde totul e pe contrast… 😛 Mă omule, am uitat, în ditamai descrierea de mai sus, de faptul că de câţiva ani buni, pe tine te preocupă unul şi acelaşi subiect: scrisul. Aşa că dă-i bice scriitorule de la pagina 1 !

Lasă un răspuns

