Ani de la liceu

De când mi-au crescut coaiele, îmi place să mă uit la filme americane cu liceeni. În filmele alea apare cam tot ce visam io vreodată să fie liceul. Adică o clădire fain amenajată, cu holuri largi, pline de elevi zgomotoşi, imediat ce se sună de ieşire şi o curte cu verdeaţă în faţă. În liceul ăsta de care vorbesc, toţi elevii joacă fotbal sau baschet, sunt îmbrăcaţi de la Esprit şi Jack&Jones şi au colege de la nivelul „bunoacă” în sus. Îmi mai plac mie filmele astea pentru că puberii au maşini decapotabile, merg cu ele la mare în weekend şi încing acolo nişte partiuri trăsnite de se trezesc a doua zi pe plajă, fără să mai ştie prea multe. Au ăştia vară, sex, terenuri de sport cu podele ceruite, tot de ce n-am avut io parte.

Am văzut de câteva săptămâni un film de-ăsta dar nu-mi mai aduc aminte multe din el. Parcă era o fază memorabilă cu chiloţi de damă pe acolo. Avea şi o replică faină la un moment dat filmul: „nu e păcat să te întâlneşti cu cele mai bune gagici din şcoală”. Sunt 10 ani de când am început liceul. Încep să uit…

5 răspunsuri to “Ani de la liceu”

  1. Rareş fără Petru Says:

    Fucking bloggers. Fucking asshole bloggers. =))

    Îmi pare rău, dar nu mai percutez bine la ora asta…

  2. nu stiu, mie filmele alea americanesti nu-mi miros prea bine. toti sunt parca de plastic. si, vorba cantecului, ‘instinctul meu de fata mare nu ma-nseala’.

  3. E FOARTE TARE LA LICEU FRATILOR O SA VA PLACA

  4. Rareş fără Petru Says:

    Shadow… Avem 2 variante:
    1 – ai înţeles greşit postarea şi crezi că nu am terminat liţăul. Caz în care e trist pentru tine.
    2 – ai băgat „comm” aiurea. Caz în care tot trist pentru tine este.
    Oricum… Da’ ai prins tu ideea, nu?

    P.S.: desigur, mai poate egzista var. 3, aceea în care este un film care se numeşte „La liceu” şi e trist pentru mine, că nu l-am văzut, în condiţiile în care el este foarte tare şi o să-mi placă….

Lasă un răspuns

