Post dublu. Sau dublu post. Cum dreacu’ vreţi voi, cheia e la Beck’s.

Am început cu o idee, ce s-a transformat în alta, ca apoi să încerc să revin la cea iniţială. Dijaba. Aşa că vor fi 2 puncte. Punctul 1 şi punctul 2, cam de sine stătătoare, aşa. Selbständig, draga mea, poate-poate citeşti şi tu inepţiile mele. Care este. Dar să ne întoarcem la oile noastre.

Punctul 1.

Direct din cap, şi al meu şi al altora, ia uite acia versuri, ce se cer recunoscute, dar nu numai. Tot din cap, băgaţi alţi verşi, din aceeaşi pesă. Nu vă vin în cap, ascultaţi pesa şi după aia completaţi. No fuckin’ googleing or you shall grow hair on that right finger! Grrrrrrrr!!!

„Run, rabbit run

Dig that hole, forget the sun.

When, at last, the work is done

Don’t stand down, it’s time to dig

Another one!”

Punctul 2.

Deci da.

Să presupunem, prin absurd, că mie îmi place o tipă. Repet, prin absurd, pentru că se ştie despre mine că nu pot avea sentimente de nici un fel, în afară de eterna şi declarata mea dragoste faţă de ginul tonic. Dar să ne întoarcem la oile noastre. Buuuuuun! Următoarele rânduri sunt pur ipotetice şi nu mă obosesc să le periez gramatical, astfel încât să fie în concordanţă cu presupunerea prin absurd. Deal with it.

No, mie îmi place de ea. Din prima. Tot procesul de seducţie din partea ei s-a rezumat la un privit peste umăr şi nişte gene fâl-fâl-fâl. Şi, dacă vă vine să ziceţi că sunt uşor de cucerit, eh, atunci aveţi dreptate. I am a sucker for quick, sharp, fun lovin’ that ain’t meant to last, that is always a pleasure to remember, as time passes by. Dar să ne întoarcem la oile noastre. Eu eram puţin băut la momentul respectiv şi nu, nu ÂLA o fost motivul pentru care seducţia a fost rapidă. Fata pur şi simplu mi-a picat cu tronc! şi io la astfel de chestii nu pun întrebări. Şi mă gândesc că ar fi bine să încep o discuţie când sunt lucid şi treaz, că altfel mă risc. De ce? Io sunt direct şi nu mă prea ascund nici când sunt treaz, apoi băut şi bine dispus sunt puţin cam nedigerabil. Not to mention the fact that I kill romance till it’s dead sometimes. Dar să ne întoarcem la oile noastre. Zis şi făcut, foarte frumos, pleacă şi tipa la scurt timp după ceea ce a fost bine pentru economia serii, io îmi văd mai departe de beut.

Dar, draci cetitori, se aprinsese luminiţa, beculeţu’, flăcăruia! Şi asta, dracilor, nu face decât să fie apa mai apă, mâncarea mai mâncare, scama din buric mai rotundă, etcetera. Şi gândul mai zburdalnic, ăf cors! Nau tel mi: iznt dat uărth di „efărt”?

Gândul zburdalnic, ăla îl caut io. Clar, simplu, bine ţintit. Care provoacă la joacă. Cele mai bune lucruri le faci sau îţi ies din joacă, so why fuck around when we can play? Go ahead, do some playin’!

13 răspunsuri to “Post dublu. Sau dublu post. Cum dreacu’ vreţi voi, cheia e la Beck’s.”

  1. na pai de ce nu vorbesti cu ea? care-i problema? ca sa …actually ‘do some playing’ 😛

  2. Rareş fără Petru Says:

    na păi e situaţie pur-ipotetică 😛 . I did play, don’t worry!

  3. ba rares, pe scurt: mai ia ceva la bord, ca mi-ai contorsionat intelegerea

  4. Rareş fără Petru Says:

    Mission acomplished!

  5. ThePunisher Says:

    1. Superbe versuri… imi recunosc incultura crasa, asa ca fa-ti mila si spune-mi ale cui sunt. (Nu gugaluiesc de teama sa nu patesc ce zici…)

    2. Pai daca tot ai avantajul asta (datorita firii) de a fi direct… chiar… talk to her.

    3. Bea

    4. Bea

  6. Rareş fără Petru Says:

    Panişăre.
    1. Nu-ţi zic, fut farmecu’. Mai las să te coci puţin, poate poate îţi trec pe la urechi versurili şi o să-mi fi recunoscător (oare se scrie cu doi de „i”??? hmmm…. Panişăre, tell you what: tu mă înveţi pe mine bine, da’ bine de tot cum e cu fiiiiiiiiiiiiii-ul ăsta şi io-ţi lărjesc orizoantele muzicale).
    2. băi, e o situaţie pur-ipotetică 😛 .
    3. sigur
    4. SIGUR!

  7. Rareş fără Petru Says:

    A, şi sentimentul persistă! 😀

  8. Herr Panishar!

    poarta-te frumos cu musafirii blogului. daca mai musti de piciorul stapanului si el nu zice nimic nu inseamna ca toti vor reactiona la fel… 😉

  9. Rareş fără Petru Says:

    Băi, da’ chiar nici unul dintre biliardele de cetitori pe care-i avem nu pot identifica verşii? Of of!

  10. da-le indicii ma rares!

  11. Rareş fără Petru Says:

    Hmmm… Indicii, zici… Mă mai gândesc!

  12. ThePunisher Says:

    Eu am pacatuit si am gugaluit… ma uit la degete si vad ca sunt inca ok. nu m-am putut abtine.

  13. Rareş fără Petru Says:

    Vai vai, mă băieţi. Acum nu vă pare rău? Trebuie să vă căiţi! Vorghesc la plural pentru că şi Dănuţ a gugălit ce nu trebuia gugălit. Vai vai!

Lasă un răspuns

