Dei si ăs roulin’, dei haitin’

Am un văr. Nu, nu Horaţiu, alt văr, da’ şi el îi la fel de ţicnit. Şi-a înscris maşina la un concurs. Dă şi tu cu votu’, că nu-i mare lucru. Verii Dădârlat vor hi recunoscători şi fericiţi că îi susţii! Aici adresa:

http://concurs.infopro.ro/superstar_car/top10-2464.html

A, şi maşina aia e chiar tare!

P.S.: după data de 30 octombrie, scot de pe blog postu’, că oricum mă risc cu el. S-ar putea să mă genocideze Dănuţ…

Later edit: MAŞINA CU PRICINA E BROSCUŢA ROŞIE!!!

6 răspunsuri to “Dei si ăs roulin’, dei haitin’”

  1. ce draguta e masina aia… zici ca e o capsunica, iui!

  2. Rareş fără Petru Says:

    Nu-i aşa? Bine, noi o numim furia roşie, dar deh, noi estem masculi. Mersi mult de vot!

  3. ThePunisher Says:

    Superba masina! Am votat cu mare placere, sincer.

    P.S.: Stiu ca sunt rautacios, dar pot sa-mi promovez si eu rudele picia? Dane? Hm?

  4. Rareş fără Petru Says:

    Tulai, Panişăre, mai este speranţă! Am crezut că eşti bent solely on eviscerating anything I write. Dar şi comentariul ăsta se auto-neutralizează, aşa că… Sentimentul persistă!

  5. auzi, daca o sa castige, dai o bere ca am votat, asa-i?

  6. Rareş fără Petru Says:

    @julie: claro, numa’ că nu ştiu când ajung prin Timişoara… Mai nou, toate drumurile duc la Cluuuuj, din varii motive. Am putea să recurgem la curierat rapid 😛 .

Lasă un răspuns

