Bip, bip, bip

Fără prea multe blabla-uri: v-aţi pus vreodată problema că trăiţi? Nu aia cu „de ce-s pus aci? Care mi-e scopul?!?!”, nu la acea întrebare mă refer. Oricum alea-s nişte raţionalizări pe care le consider, momentan, inutile. Nu, nu. E cu totul altceva.

Cred că de fiecare dată când îmi văd reflexia într-o oglindă, vitrină, baltă şi alte chestii d-astea ce mă reflectă mai mult sau mai puţin bine, îmi zic: „Ia uite bă, trăiesc! Adică eu pot face valuri, pot să îi zâmbesc lu’ cretinu’ ăla din oglindă/vitrină/baltă (după caz, of cors!)”. Ce tare. Azi, de exemplu, îmi purtam fizicul dintr-o cameră în alta şi m-a izbit iarăşi: „Sunt! Nu trebuie să (mai) fac nimic, SUNT! Fucking brilliant, oi!”. Unde mai pui că, de multe ori, parcă mă uit la un film ce mă are pe mine în rolul principal secundar. Adică un rol la fel de principal ca şi al tău, drac cetitorule. Aşa dixtractiv e, mamă-mamă! Sunt, câteodată, plăcut surprins de persoana mea, alteori îmi vine să mă bag într-o pivniţă şi să termin un butoi de vin, varză, sau ce dreacu’ pot găsi p-acolo, oricum nu mai contează.

Acuma, io am o mică nelămurire: oare îmi mai revin? Să încerc ceva tratament? De fapt nu. Sigur e de la medicaţia actuală, pe bază de antibiotice, şi de la faptul că n-am mai băut de sâmbătă seara şi deja se vede: gândesc mai clar. Nu-mi place, merg la CJ să remediez problema!

8 răspunsuri to “Bip, bip, bip”

  1. Pai cand vii la CJ fii sigur ca te ajut sa remediezi lucrurile.:P

  2. asa mai rares. ai mers la cluj, ca un ardelean adevarat ce te afli.

    pentru butoi, vino pe la mine 😉

  3. ba stii ca aia cu personaju’ fac si eu. incerc sa ma privesc din exterior si sa ma analizez de parca as fi un star de reality show…
    it’s fun 😀

  4. Rareş fără Petru Says:

    @toţi: da, am mers, fir-aş al dreacu’ să fiu!
    @julie: ăf cors iţ fan! N-aş putea fără. Deşi, sincer să fiu, m-aş da afară din casa BigBrother aşa scurt. Sunt naşpa, ce pana mea!

  5. Rareş fără Petru Says:

    @julie, că era mai-mai să uit: fain nume de blog şi tocmai te-ai ales cu încă un cetitor. Pentru că pot.

  6. ThePunisher Says:

    Dom’le… BEA! BEA ca daca nu bei (cat trebuie) uite ce se intampla, produci tecste de-astea….

  7. Rareş fără Petru Says:

    Şi o să mai produc, bre, o să mai produc, stai flexi! Îmi chiar place!

Lasă un răspuns

