Nimic important

Ehm, băi, voi aţi ascultat vrodată Stereophonics? Adică, să ASCULTAŢI, nu să auziţi de ei? Dacă nu, aţi chierdut multe. Dar nu vă faceţi griji, că vă lărjesc io orizoantele, că meritaţi, ce pana voastră! Ui acia.

După cum se poate opserva, asta e versiunea acustică, aia „normală” are coaie, frate! Spor la ascultat!

5 răspunsuri to “Nimic important”

  1. ThePunisher Says:

    Ma bucur ca ne larjesti orizoantele… mama noastra de inculti adunati gramada!

  2. Rareş fără Petru Says:

    Îmi pare rău, dar trebuie să ne despărţim. Nu mai ne înţelegem, e clar. Bag la divorţ!

  3. Nu mai ştiu cum am ajuns aici. Anyway, mă bucur să văd că a auzit lumea de Stereophonics si macar incearca sa-i aduca si la urechile altora. Prima data i-am auzit cu piesa „Maybe tomorrow” şi mi-au chiar plăcut!

    O seară faină şi spor la lărgit „orizoante” în continuare!

  4. Rareş fără Petru Says:

    Mersi Dee. Fac şi io ce pot, din păcate am public (a se citi Pedepsitor) care nu-i receptiv diloc la d-astea. Sau e, dar contează CONTEXTUL. Ceea ce e firesc, de altfel…

    Maybe tomorrow este foarte frumoasă, îmi place şi mie mult, intenţionez să-i sensibilizez pe băieţi în vederea unor cover-uri. Deşi ei estem pretenţioşi nevoie mare şi nu pleacă urechea uşor la ce nu le place.

Lasă un răspuns

