Se caută

Fraţilor, credeam că deţin un palmares cu greu de egalat. Am avut de-a lungul timpului: „cea mai tare carabina”, „câte flotări să faci pe zi”, „viaţa lui Punisher”, „moş septembrie” „poze cu oameni care se fut”, „elicoptere cu telecomandă”. Dar astăzi, astăzi… se pare că domnişoara gândeşte la cele mari… şi palmaresul termenilor de căutare creşte şi el.

15 răspunsuri to “Se caută”

  1. TU eşti ăla, ştiu io!

  2. a ajuns unde trebuie. ia uite de cine dau eu aici. Domnu Rares

  3. bine baieti. one happy reunion.

  4. Buei, Florine, să-mi fut una de nu m-am gândit zilele trecute la tine, telepaticule!

    Zi repede repede când mai dai prin Romanica! MEREM, MĂ, LA CLUUUUUUUUJ ŞI PETRECEM! Casă asigurată, beutură din belşug.

  5. Motoarele de cautare nu sunt perfecte. Multumim, Dane, ca ne-ai revelat acest adevar fundamental din categoria „apa uda”, „lemnul pluteste” etc. In plus, e normal ca termenii legati de partile intime sa duca la blogul tau. E plin de hormani pe aici…

  6. hahaha si eu am scris un post despre asta.
    trebuie sa recunosc ca la tine e mai amuzant ca la mine

  7. Panişăre, las-o mai moale cu panişăritu’. It’s getting old. Very old and very predictable.

  8. Mama, si eu credeam ca alea care intra la mine sunt dezechilibrate :)) Cu asa cititori, departe ajungem 🙂

  9. ThePunisher Says:

    Draga Rares, daca Danutz mai pune o data statistica asta (ca nu e prima oara), o sa postez in acelasi ton. Scopul meu nu e sa fiu original si surprinzator. Aparent, nici Danutz nu isi propune asta din vrme ce vine cu same old shit (probabil nu a aflat ca atunci cand nu ai ce spune nu e obligatoriu sa postezi).

    Si apropo, contrele tale sunt si ele previzibile. Ceea ce inseamna ca suntem profesionisti, ca doar ei sunt previzibili… sau asa circula vorba, cel putin.

  10. Asta cu postatul când nu ai nimica de zis este perfect valabilă, dar nu mi se pare că se aplică la acest blog.
    Fuck, credeam că eu sunt imprevizibil. De fapt, imprevizibilitatea mea este previzibilă, aşa că there goes my argument. Touché, mon ami! Sau cum dreacu se scrie, că nu mai ştiu…

  11. ThePunisher Says:

    Ai scris bine.

    Pai si previzibilitatea mea este in realitate imprevizibila, dovada faptul ca raspunsul meu previzibil te-a facut sa realizezi ca nu esti atat de imprevizibil pe cum ti se pare. Si cum imprevizibilitatea ta e previzibila, habar n-am daca o sa postezi un reply sau nu. Deigur, si nestiinta mea e previzibila.

  12. Tocmai am tras un pârţ. În birou, singur fiind. A fost ne-puturos şi zgomotos. Pun pariu că asta a fost cu adevărat imprevizibilă!

  13. ThePunisher Says:

    „Poison gas” a fost imprevizibil si in Primul razboi Mondial, e si acum…

  14. Naaaaaaaaa, nimeni nu moare din pârţurile mele. Poate nişte animale de mici dimensiuni, în cadru controlat, ar putea prezenta o scurtă pierdere de cunoştinţă, dar nu mai mult. Nu-s chiar aşa toxic, mai dă-mi ceva timp să îmbătrânesc şi poate-poate o pun de-o otravă aeropurtată.

Lasă un răspuns

