Deci

Am trecut în dimensiunea doi, fără bum, după experimentul din Elveţia şi de bucurie am plecat până la Sibiu, unde ne simtem bine de fiecare dată. Să mă revăd cu unsere liebe Sachsen şi să-mi mai exersez un pic germana ruginită, din care mai ştiu trei cuvinte: ja, nein, jawohl. Dacă nu socotim cel mai fain cuvânt din toată limba lor: Scheisse.

Sibiul este oraşul de turtă dulce, unde evadez de câte ori am nevoie de basm, unde mă odihnesc oricât aş fi de obosit. Amestecat cu toamna, mă face să cred că nu există trecut, nici viitor ci numai palpabil dilatat şi moale unde nu ai nevoie nici de cuvinte, nici de amintiri. Un zâmbet îţi este de ajuns…

4 răspunsuri to “Deci”

  1. ThePunisher Says:

    Da, dupa multa vreme, in sfarsit un post pe care il citesc cu placere, poate si pentru ca simt la fel despre Sibiu. Asa Dane, poate revii pe calea cea buna…

    P.S.: Da’ tot citatul din Rares e pe firmamament!!! Pai se poate?!

  2. We, the people, would like to express our gratitude, Punisher of punishers, for FINALLY enjoying this here blog. I can die happy now. Really…

  3. Fain Dane! Imi place. Mult 😀

Lasă un răspuns

