Toamna

A venit toamna de vreo două zile. Şi Doamne, cât îmi place… toamna cuminte cu nuci.

Toamna în care strig după civilizaţie şi sufletul îmi aleargă bezmetic în multe direcţii.
Toamna cu dulce moleşeală.
Toamna în care nu ascult Timpuri Noi şi las loc pentru Chopin.
Toamna cu sâni rotunzi şi plini, de ţigăncuşă.
Îmi place aşa de mult de aş putea şi muri.

30 răspunsuri to “Toamna”

  1. nu a venit nici o toamna. refuz sa cred asta. nu-mi place toamna asa ca nu a venit inca. este vara pana in noiembrie

  2. julie draga,
    pentru tine mai prelungim vara.

  3. ThePunisher Says:

    „Toamna în care strig după civilizaţie…” – aaaa, deci suntem tarani cu totii. Bineeee….

    „Toamna cu sâni rotunzi şi plini, de ţigăncuşă.” – se putea sa nu faci referire la sani? You need to get laid….

    „…aş putea şi muri.” – mai, sa stii ca si asta e o idee. Si nu una tocmai rea.

  4. ba, io te bannez

    get into the real stuff

    la inmormantare o sa-mi cante pink floyd 😉

  5. ThePunisher Says:

    Daca ma banezi inseamna ca nu a murit cenzura…

    Ce vrei tu Dane, aia o sa cante, lasi cu limba de moarte. Eu o sa dau „play” de pe laptopul tau dupa care o sa mi-l insusesc, spunand familiei indurerate ca a fost dorinta ta. Si o sa incerc sa consolez si puzdertia de femei care o sa-si smulga parul din cap de durere…

  6. cred ca the Punisher iese cel mai castigat din povestea cu moartea

  7. pedepsitorul e o curva batrana.
    dar sigur nu o sa recunoasca. 😛

  8. ThePunisher Says:

    Nu folosi expresii pe care unii le-ar putea considera obscene. Eu sunt o vulpe batrana, asta e altceva.

    A, si cred ca ma mut pe blogul Juliei… aici e evident ca sunt persecutat pe criterii… pe multe criterii. :))

  9. mda… bine maestre!

    julie, il primesti?

  10. ba nu, nu-l primi!

  11. na, ca aveti si spectatori acuma. c-asa e in tenis.

  12. ThePunisher Says:

    Cei cu personalitati multiple sunt rugati sa pastreze distanta fata de blog… nu de alta dar ne zapacim pe-aici…

    Breaking news: Nu plec de tot de aici… unde mai gasesc eu paine asa alba de mancat?

  13. ramaneti ma copii.
    ramaneti ca am io grija de voi si va dau si paine. de care va trebuie voua.

  14. Voi 2 deja mă niervaţi! Oricum, faza spectatorului e destul de mişto cât să merite urmărit schimbul de minji.
    Panişăr la servă.

  15. Niiiiiiiiiiiii, bă, ce oacheş îs!

  16. Şi acum, on topic şi după aia fug iute la organizat firma, că moare fără mini:

    Pilula ta, Dane, di ce dreacu ai putea muri acuma că a venit toamna?! Aşteaptă dreacu până la iarnă, că te scot la schi în Poiană şi te pun să te dai cu telegondola 😀 . Până una-alta, mai bem un uischi seratic să ne încălzim maţele şi ne bucurăm de toamnă!

  17. dude,
    ne bucuram de toamna. la maxim. 😛

  18. ThePunisher Says:

    No daca-s la serva… Ma, io n-am inteles di ce daca omu’ asta vre sa moara de bucurie ca o vint toamna, tra’ sa ne spuna si noua. Daca are o idee valabila, bine, daca nu fuck it! Ca e plina tarlaua internetului de impresii d-astea…

    Si da, esti oaches Rares… ar trebui sa-ti faci si tu blog.

  19. Măi Panişăre. Măi! Nu că aş fi io mare critic sau că ce zic este general lavabil, însă mie blogul hăsta îmi place. Şi ştii de ce? pentru că e altfel când basculanta e a ta.

    Io şi cu blogăritul avem un singur lucru de împărţit: comentarii/răspunsuri/impresii. Nu de alta, dar nu aş avea timp să întreţin un blog.

  20. Bine ai venit, draga toamna! Incepem sa numaram bobocii? 🙂

  21. numai boboacele 😛

  22. Ai uitat balele la smiley-ul ala… 😀

    Ma cum de nu citeste si Maestrul blogul tau? Sunt sigur ca ar recunoaste niste „pohte” comune…

  23. Ma, si de ce e pe firmament un citat din Rares? Eu vreau sa fie din MINE.

  24. Pai cauta in vorbele mele memorabile… in interviu… stiu eu… Asta nu e treaba mea. Tu tre’ sa-mi selectezi din opera ceva memorabil (recunosc, e greu, pentru ca totul e memorabil).

  25. Bine mă, dar io am pile!

  26. Te salut, vajnic reprezentant al noii generatii de depresivi, de intelectuali carcotasi, tinta preferata pentru picioara in fund existentiale! Nu exista mila pentru cei putin altfel 🙂
    Dintre toti poetii care au scris despre toamna, unul mi-a venit in minte azi, si-ti timit si tie o poema de sezon.

    CU TOAMNA IN ODAIE
    Ion Minulescu

    Mi-a batut azi-noapte Toamna-n geam,
    Mi-a batut cu degete de ploaie…
    Si la fel ca-n fiecare an,
    M-a rugat s-o las sa intre in odaie,
    Ca-mi aduce o cutie cu Capstan
    Si tigari de foi din Rotterdam…
    Am privit in jurul meu si-n mine:
    Soba rece,
    Pipa rece,
    Mana rece,
    Gura rece,
    Doamne!… Cum puteam s-o las sa plece?
    Daca pleaca, cine stie cand mai vine?
    Daca-n toamna asta, poate,
    Toamna-mi bate
    Pentru cea din urma oara-n geam?
    “Donnez-vous la peine d’entrer, Madame…”
    Si femeia cu privirea fumurie
    A intrat suspecta si umila
    Ca o mincinoasa profetie
    De Sibila…
    A intrat…
    Si-odaia mea-ntr-o clipa
    S-a incalzit ca un cuptor de paine
    Numai cu spirala unui fum de pipa
    Si cu sarutarea Toamnei, care maine
    O sa moara… vai!…
    Bolnava de gripa…

    Ei, ce zici ?!
    Afara continua sa ploua …

  27. …io unu’ zic aşa: e umed şi rece / iar ochi-mi tresară / la văz de fumeie / cu ţâţele-afară.

    Sincer, vroiam să compun cu TOTUL altceva, dar mi s-a părut mai nostim cea de sus. Şi acum strofa orijinală:

    E umed şi rece
    Iar gându-mi tresară
    Văzând jocul tău
    Cu fum de ţigară.

    Drepturile de hautor îmi aparţin în totalitate, mersi Ioana pentru inspiraţie şi mersi Danutz pentru cadru şi pentru că mă suporţi. Care este.

  28. imi plac cititorii mei, poeti si inspirati…
    rares, esti binevenit oricand 😉

Lasă un răspuns

