Ha

Am fost plecat. Am fost în ţara unde se mănâncă macaroane la felul principal asortate cu garnitură de macaroane şi la desert primeşti tot macaroane. În ţara în care ţâţele la 14 ani îs mai mari ca alea de 23 ani din ţara ta. Da’ nu mai tari. 😉 În ţara în care toată lumea strigă. În ţara în care umbli vreo 200 de km după internet şi când îl găseşti îl primeşti cu linguriţa. În ţara în care se agaţă conştiincios şi cu pudoare. În ţara pe care încep să o cam uit. Şi când m-am întors, nu mi-am refuzat o Rapsodie Română, pe care încă o mai ascult.

Azi am concluzionat că dacă nu îmi placi de dimineaţă, seara, oricât aş fi de beat, nu poţi trece mai departe de cel mult nivelul toleranţei.

Acum vă las cu Italia. Io mă duc să dorm.

13 răspunsuri to “Ha”

  1. heheheh..frumos danute..ma rog, fara net as fi murit inlocul tau, dar frumos 😀

  2. ThePunisher Says:

    Bravos Dane! Calci pe urmele maestrului: scrii si cand nu ai nimic de spus! Si bineinteles nu incalci regula „nicio fraza fara ţâţe”! 🙂 Tare!

  3. Asa e, Italia e ceva.. special

  4. @punisher: wanna a piece of me?

    @phoebs: 😀

  5. Buna intrebare! Vezi ca-ti bat cu aruncatoru’ de flacari in poarta, sa raspunzi. 😀

  6. pana una alta, io nu ma pot hotărî între:

    si

  7. welcome back 🙂

  8. si eu am fost in venetia si prin zona in aprilie. citeste ce am scris pe blog de italia;)…mie mi-a placut mult de tot, insa din pacate am dat si de romani si astfel o particica de vacanta ne-a lasat un gust acru.

  9. vazut si placut (textul si pozele)! 😀
    imi pare bine ca ti-a priit.

  10. bine-ai revenit..! si pe-aici si din Macaronia

Lasă un răspuns

