Phoebe

Pe Phoebe n-o cunosc. Dar Phoebe este aseistă, pr-istă, marketing-istă, advertising-istă, blog-istă, ong-istă, şi socializează mult. În timpul summitului a plecat acasă şi la Roblogfest şi-a făcut poze cu o grămadă de lume. Mai pot să vă zic despre ea că a avut broască ţestoasă, a făcut sex în tren (să nu mai spuneţi la nimeni!) şi a mers la Free Hugs.

Când îi văd blogul mă ia instantaneu dorul de Bucureşti. Şi simt studenţie activă. Dacă am greşit cu ceva, mă supun cu umilinţă dreptei ei judecăţi. 😛

Ce-mi place poza asta… pfuii

3 răspunsuri to “Phoebe”

  1. Nice, ce chestii ai ales si tu din ce am scris :)) Interesant. Vezi totusi ca n-am avut broasca testoasa ;))

    Multumesc pt post, a fost chiar dragut sa vad la incoming links unul numit Phoebe!

  2. De-ar fi mai multa lume ata de plina de energie.

Lasă un răspuns

