Wanna ride my bicycle

Ies din casă pe seară. Astă seară. Doi tuzgureni în faţa casei, în maşina lor de tuzgureni scriau o amendă unui copil cu o bicicletă. Şi o puştoaică lângă el. No acum, io nu văd de ce i-ar fi putut da amenda. Că nu avea far? Că a depăşit viteza legală? Că îşi futea fata pe bicicletă? Sau că le făcea pe toate în acelaşi timp… (na că am zis-o şi pe asta). Aş fi vrut şi io să iau o amendă aşa dar ce să-i fac dacă mi s-a furat bicicleta? Se aude acolo? Dacă îmi aduceţi bicicleta înapoi, vă fac de o amendă şi io măi fraţilor. Şi poate aveţi noroc să recidivez.

Să nu uit: tot astăzi am aflat că la birou nu se vorbea despre sex şi marijuana înainte să vin eu acolo. Vedeţi vreo legătură?
Dar tu Oana?

5 răspunsuri to “Wanna ride my bicycle”

  1. eu ce sa zic…ai revolutionat tu lucrurile pe acolo pe la serviciul tau..i-ai adus la zi cu practicile moderne:)))

  2. you bet i did! 😀

  3. tuzgureni?!
    bestial nume :))))))))))))))))))))))))))))

  4. sincer nu vad legatura, dar oriunde sunt prezenti tovarasii sigur tre’ sa fie si ceva tare incalcit.

  5. da.
    exista o legatura intre toate. dar numai oamenii cu chipiu o stiu.

Lasă un răspuns

