Oana

Ultima oară când am ieşit din casă am aflat că cineva îmi citeşte blogul. Şi aşteaptă să scriu ceva despre ea. De fapt eu i-am promis că o să scriu despre ea. N-am apucat până acum. Oana, lasă ţigara aia jos că nu e sănătos la plămân maică. Auzi? Un scurt intermission şi revenim.

0710shewasawoman-thumb.jpg

Aşa. Cine-i puicuţa aia de acolo? Da. Tu dragă. Treci la rampă şi fă-te cunoscută. Just give it your best shot.

the day after, edit: oana e fata a căror puncte de vedere nu converg niciodată cu ale mele. de câte ori râde la glumele mele, mă întreb serios dacă râde de ce zic sau de ce sunt. parcă au trecut două maturităţi de când am cunoscut-o…

6 răspunsuri to “Oana”

  1. cine e Oana? pentru cine e Oana? spre cine e Oana?
    cum e Oana? cum de Oana nu a lasat inca nici un comment? cum arata Oana?
    ma, da’ curios m-ai facut…

  2. Eu sunt Oana…nu stiu de ce ti-a starnit acest post curiozitatea, Rash, dar oricum raspunsurile la toate intrebarile pe care le-ai pus nu pot gasi raaspuns intr-un post…ah, si ce-i cu caricatura aia, Dane?sa inteleg ca eu sunt de 2X femeie doar?=))

  3. ooops..this wasn`t my best shot…se vede ca m-am cam grabit sa tastez:D

  4. nu draga. it was your first shot.
    ai lasat tigara?

  5. da…mi-am fumat pachetul pe ziua de azi…

  6. Oana, el m-a facut curios pentru te-a descris intr-un text foarte convingator.

Lasă un răspuns

