Same old

Este un oraş după dealuri pe care îl adoram în liceu. De care îmi era dor dacă stăteam mai mult de o săptămână departe de el. Şi acum e un oraş în care mai stau cu greu 2 luni la rând. Şi când am insomnie îi cutreier străzile sau îi dau să asculte o Rapsodie Română. Şi tot ăstuia îi dau să-mi asculte nevroza cu miros elitist pe care o primesc mai apoi scuipată în ceafă, plină de soluţie capitalistă. Seara asta îmi vinde pixuri cu scris invizibil. Seara asta a puţit a pişat. Puţin.

Bă… marţienii.
Vin după noi. Tu vezi mă? Dacă nu era înnorat, să-mi bag p*la de nu se vedea mai bine.

3 răspunsuri to “Same old”

  1. Ma regasesc in prima fraza. Celelalte ma intristeaza. Nu sunt mai putin constient de lucrurile astea decat tine, Dane, dar, in ce ma priveste, cred ca am gasit un fel de fericire a trairii aici, intr-o ascundere in Sebesul bonom si mut, cum il stim. Eu inca ma incapatanez sa vad in orasul asta de provincie un fel de batran pe care noi – acum mari playeri de counter sau mari intelectuali (totuna e, pe planul izolarii sociale!), odinioara copii naivi – il primim in suflet asa cum e el, simplu, banal, frumos, sasesc, nespectaculos si romantic. Puteti rade cat vreti, dar de simtit nu pot simti altfel. Si Dan simtea la fel, odata…

  2. ThePunisher Says:

    Tot mai dese, tot mai slabe posturile…

    Dupa ce am citit fragmentelu’ am vrut sa dau fuga la Al. Musina sa vad daca te-a inclus in antologia optzecistilor. 🙂 Sebesul e acelasi, noi suntem altii. Si majoritatea se sufoca in orasul asta mic si cochet, dar care n-are viata marilor orase unde sunt gagici, viata de student si aer rarefiat…

  3. Io n-am probleme cu faptul ca nu-s gajici, mie imi displace ca este fitzos nevoie mare, aglomerat pana peste cap si fara diversitate.

Lasă un răspuns

