Blogging

zzzzazzdggg21.jpg

Ce fain îi să ai blog. Lumea citeşte, scrie, vorbeşte despre bloguri, pe bloguri. Te informezi pe bloguri, te faci cunoscut pe bloguri, eşti înjurat pe bloguri, scrii romane pe bloguri, cunoşti oameni pe bloguri, râzi pe bloguri. Io pe al meu îl mai şi înfometez câteodată, aşa numa, să-i arăt cine-i stăpânul. Până la urmă fiecare îşi face un blog despre ceva. Parcă şi văd grupul bloggerilor crescători de broaşte ţestoase uriaşe salutând Zapp share free în cel mai scurt timp.

Oamenii se lasă cunoscuţi pe bloguri. Sunt mai dezinhibaţi ca pe alte forme de comunicare. Imaginaţi-vă: nu mai sunt la şcoală, doamna profesoară nu îi mai corectează, nimeni nu depinde de ce scriu, nimeni nu corectează ce au scris. O adevărată agora. Mai crează şi dependenţă blogurile astea. Nu ai ce scrie într-o zi dar te mănâncă sub palme, vrei să postezi ceva. Şi te apuci şi scrii. Despre neputinţa de a scrie şi lipsa de inspiraţie. Întotdeauna vei găsi să spui ceva.

Aş fi vrut şi eu să scriu ceva mai interesant dar nu am nici o broască ţestoasă. Mă întorc la citit de bloguri. Poate mai prind un pic inspiraţie şi vă povestesc despre doamna care m-a trimis să îi cumpăr două kile de lapte. Era o dimineaţă senină de iulie…

16 răspunsuri to “Blogging”

  1. noh ce sa zic nici eu nu am broasca testoasa, bloguri de citit citesc, cica am si un pseudo-blog…dar acum faza e ca m-ai facut curioasa cu dimineata ta senina de iulie…:D

  2. aia e complicata tare. nici nu stiu ce a fost in capul meu cand am mentionat-o 😛

  3. „nici nu stiu ce a fost in capul meu cand am mentionat-o”

    Femei?

  4. Pai de ce sa nu avem blog?Si-asa de multe ori n-are cine sa ne asculte chiar daca nu suntem singuri.Toti sunt bosumflati,obositi si prefera sa se recreeze cumva.Nu au nevoie sa asculte gandurile care-i trec prin cap celuilalt.Scrie despre orice vrei!

  5. de-aia ii fain sa ai blog 🙂

  6. ThePunisher Says:

    Da, e genial sa ai blog. Trebuie sa ai blog. Trebuie sa postezi, chiar daca nu ai nimic de spus, dincolo de vechile frustrari. Nu conteaza, sa vada lumea ca esti intelectual suparat si marginalizat de societate, ce mama masii!

    Dane, puiule, tu stii cat te pretuiesc eu… Stii ca imi place cum scrii; in opinia mea scrii bine ma ciocoflendere, asa de bine ca uneori ma cuprinde nVIDIA. Dar… nu mai posta de-am-pixu ma! Ce dreacu!?

  7. mai avem nevoie si de iarba.

  8. Lasa, nu era fun sa ai broasca testoasa 🙂

  9. welcome back, writer! this is the real stuff Dane! happy for you

  10. buna treaba cu dependenta de blog. inainte sa ma ia si pe mina microbul umblam doar pe 360, la scurt timp dupa insa ma trezeam pe la 3-4 dimineata cu ochii injectati si mana intepenita clicaind prin posturile lu’ otrava. personal am ajuns sa consider blog-ul – in fine cel putin pe cel propriu- un mod facil de a scapa din cotidian, de a refula. daca tot nu mai reusesc sa pun cap la cap vreun vis in somn, macar p’aci sa am propriul coltisor de soare. keep up the good work

  11. ii bine cat nu cere de mancare 😛

  12. care-i treaba cu broasca testoasa???

  13. n-am broasca testoasa.
    ii timpu pentru alt post…

  14. sa stii ca un blog te poate scapa si de unele vicii.

Lasă un răspuns

