Noaptea

E senină
E rece
Nu dă somn odihnitor
E plină de coşmaruri
Readuce în minte amintiri din timpuri vechi
Lasă loc la fagăduieli
Dezvăluie soluţii miraculoase
Pune întrebări
Arată lipsa logicii
Înmoaie

Noaptea dinaintea războiului

6 răspunsuri to “Noaptea”

  1. Am avut si eu parte de astfel de nopti.Ma culcam pregatita pentru „razboiul” de a doua zi.Imi repetam strategiile,schimbam ,reveneam la prima…adormeam si cand ma sculam buimaca de somn imi dadeam seama ca cel mai bine era sa renunt la „razboi”.Acum depinde si de „razboi”.Mai port un „razboi” de mult timp-„razboiul supravietuirii” care nu stiu cand se va sfarsi.Am purtat multe batalii si astept victoria.Sper doar sa nu fiu „ucisa” miseleste .

  2. gesturile cavaleresti sunt tot mai putine si tot mai putin apreciate. asa ca, eu m-as astepta la orice

  3. Pe mine ma face sa devin serioasa si responsabila.

  4. Cosmaruri cu despartiri. Imi place ca inainte de a adormi imi arunc ultimele priviri felinarului fidel din fata blocului si ca ma salut cu stelutele de pe peretele meu.
    Cosmarurile insa raman.

  5. măi dănutz, tu ai păţit ceva! 😕

  6. fatacuportocale Says:

    Suna ca o ghicitoare. Ar fi trebuit sa nu-i dai titlu si sa ne lasi sa intuim 🙂
    Cred ca toti s-ar fi gandit la o femeie 🙂

Lasă un răspuns

