Vorbe alese

Leapşa Ce întrebări sau replici de pomină aţi luat sau aţi dat? de la Bezdomny

O să enumăr cele mai semnificative 3 momente de genul ăsta, din câte îmi aduc aminte.
Din seria „Bă eşti un fraier”:
„Îţi place poezia?” Două momente de aşteptare cu o privire compătimitoare din partea ei.
„Numai poezia erotică a lui Eminescu. Şi Povestea Poveştilor, cu toate că nu e poezie”.
Am râs ciudat. Nu mă puteam opri dar în acelaşi timp era ceva ce nu mă lăsa să mă desfăşor total.

„Ioana, mai are rost să mă ţin după tine?” Proud baller that was.

Întrebarea fundamentală care m-a însoţit în studenţie: „De ce?”. Pentru tot ce nu mergea, aplicam retorica.

Mai departe merge către Vyio, Senorita şi Domnişoara care se abţine.

5 răspunsuri to “Vorbe alese”

  1. .. ma pui la grea incercare 🙂

  2. eu am raspuns la basaz,dsjhskefh pe blog.cam riscant sa pun pe blog…unde citesc si indivizii in cauza.curajosule!

  3. astept efectul acum! 😛

  4. io mi-am terminat pedeapsa! acum astept eu efectul! :))

Lasă un răspuns

