Who is fucking whom?

the_time_has_come_by_soulofautumn87.jpg

Toate (toţi), sau aproape toate (toţi) pun pe lista “top 5 plăceri” sexul. Ce fain. Oameni deschişi la minte, socializează, dau plăcere. Şi altele. Dar măi fraţilor, de ce numai pe blog? Îi mai interesant live mă copii! Ia faceţi o încercare şi discutaţi problemele liber, deschis, nu vă mai încruntaţi când se vorbeşte despre asta.
Nu ştiu de ce am impresia că pe internet se discută şi se face mai mult sex decât în realitate. Dar dacă tot se vorbeşte şi se place, se prezintă istorisiri flamboiante, hai să vorbim şi despre partea care nu ne prea place. Despre rateuri. Ha?

Eram la o petrecere de Crăciun, în casa unui fost coleg. Seara a început bine. Cu mine prin preajmă, cu oameni care intră pe rând în casă, fiecare cu gândurile lui. Continuă prost cu reîntâlniri cu feţe acre şi cu fiţe, aşa cum le stă unora în putinţă şi în caracter. Mai departe se nasc nişte divergenţe cu privire la muzica ce trebuie ascultată, nişte nasuri strâmbate şi câţiva dintre ei pleacă în sondare de alte chefuri, alţii luându-le locul, în aceleaşi raţiuni.

Mă retrag într-un colţ, cu gând cinstit să mai privesc şi eu spectacolul vreo jumătate de ceas şi să plec. Paharul de vin aproape gata, când o puştoaică cu poftă de discuţii deştepte vine şi mă întreabă ceva, cu glas dres. Mă uit la ea, îi răspund politicos. Se vede că vrea să întreţină discuţia cu mutra mea lungă şi plictisită. Sacoul ăsta şmecher şi-a meritat jertfa. Dintr-una în alta, ajungem să ne punem de acord că ne-am mai întâlnit o dată, în Cluj, şi tot noaptea, la un party puşcat. De aici, discuţii despre impresiile de atunci. Ce mai vorbă lungă, ne retragem amândoi în altă cameră, ca să continuăm. Ambianţă plăcută, un pat, toate datele necesare pentru o noapte caldă la sfârşit de decembrie. O pup de deasupra, o gâdil plăcut şi îmi dau seama că nu mi-am dat jos cizmele. O slăbesc un pic din strânsoare ca să-mi pot crea tot confortul. Atât a fost. Până am întors capul, ea era în fereastră cu un picior scos afară. Ce fată jucăuşă… Hormonii la femei fac surprize mai ceva ca la bărbaţi. Până să mă dezmeticesc, bate cineva în uşă. Deschid. Era ea. „Tu eşti nebună…” Râde isteric şi până să o întreb ce a împins-o la acţiunea asta de scamator, mai încalecă o dată fereastra. Mi s-a tăiat de tot mojo-ul. M-am enervat şi am plecat acasă…

8 răspunsuri to “Who is fucking whom?”

  1. Stateam linistit la un pahar de vin + vorba cu niste oameni placuti cand o tipa da buzna pe usa de la intrare si se napusteste catre camera in care stiam ca „nu e voie sa se intre”. Dupa 20 secunde, aceeasi faza, aceeasi protagonista. Mentionez ca acea casa este tip vagon, iar intrarea deschisa se afla la un singur capat. Mirare este numele meu, prietene, cand lumea este acum pentru saltimbanci, pentru chip de farduri nins! Sap mai adanc (adica ies p-afara sa vad ce naiba se-ntampla) si deduc un lucru simplu: tipa e zaluda, iar Dan iarasi va injura putintel. Deh, spectacolul vietii! Nu va faceti griji, roata se invarte si nimic nu ramane neachitat!

    Fiti fara nici o grija, dragi prieteni cititori, TOTI vor plati bilete ca sa ne vada, cum mergem pe sarma P E R F E C T intinsa, cu un echilibru fan-tas-tic!

  2. Danutz,poate era beata. =))))

  3. Sa inteleg ca mi-ai citit pagina „despre tomata”? :)) Mai, rateuri a avut fiecare, numai ca nu toti vor sa vorbeasca despre ele. Dar oricum mi-ai dat o idee. Eu incerc sa nu vorbesc prea mult despre sex, desi unora li se pare ca blogul meu are tenta sexuala. Asa o fi… Nu stiu. Mi-a placut povestioara ta.

  4. @ adelix: nu-i o scuza
    @ tomata: n-are a face cu tine. ti-am citit pagina „despre tomata”.

    Vorbeste despre sex! vorbeste mult, si mai mult, cat de mult vrei tu… 😛

  5. :)))) si a batut la usa fata. ce teapa :))

  6. baghy,
    nu vrei sa-ti fac cunostinta cu ea?

  7. nu. stau bine asa

  8. da.. i-a dat teapa :)) .. c naspa.. fa-mi cunostinta cu ea ca sa i „se intoarca roata..” dupa cum zice si rares 😀 .. acum depinde si de cum arata (poate nu o sa ma lase inima sa o tzepuiesc 😛 )

Lasă un răspuns

