Ce să faci

…atunci când nu ai ce face:

– Iei o carte şi citeşti

– Îţi faci ordine între lucruri

– Îţi suni o cunoştinţă

– Stai şi priveşti în jurul tău

– Asculţi mai atent tot ce mişcă în jurul tău

– Încerci să-ţi aminteşti când ai jignit ultima oară

– Îţi faci o listă cu ce îţi place

– Te uiţi pe nişte poze vechi

– Îţi cauţi în minte cel mai îndepărtat strămoş despre a cărui existenţă ştii ceva. Şi te întrebi câţi or să mai ştie ceva de tine după ce nu vei mai fi.

– Te pui să dormi

7 răspunsuri to “Ce să faci”

  1. atunci cand nu am ce face:
    citesc o carte(incerc, de fapt)
    fac ordine intre lucruri
    stau in pat si ma uit pe pereti;))
    ma uit la poze vechi
    visez…eu stiu ce visez:))

  2. Vreau sa mai am zile cand nu am ce face. Daca scap de examenul asta tampit sunt tare. :(((

  3. Dane, sa stii ca am Zbuchea printre stramosii de la 1870 😀

  4. suntem neamuri! shoot! bine ca nu m-am dat la tine!
    dar puteai sa mi-o spui pe privat.

  5. Cand nu am ce face:
    – citesc
    -dorm
    -ma joc cu catelul
    – citesc bloguri

  6. … cand nu am ce face postez pe blogul tau! 😛

  7. Am auzit de multe ori persoane care se plangeau ca se plictisesc pentru ca nu au ce face. Cum e posibil asa ceva ,cand sunt atatea de facut ?! Mie nu-mi ajung 24 ore dintr-o zi !

Lasă un răspuns

