Noiembrie

november_by_erni009.jpg

De astăzi începând este noiembrie.

Noiembrie este o lună specială pentru că e luna în care m-am născut.

Este singura lună din an care începe cu litera N. Nu aţi observat nu?

Este ultima lună de toamnă şi prima lună de iarnă.

Este luna în care Charlize Theron l-a sedus pe K. Reeves (he knew too much).

Este luna cu ploi mocăneşti, reci.

Este luna în care pământul şi-a dat roada şi se pune la odihnă.

Este luna în care Maica Domnului a intrat în Biserică (21 nov.).

Este luna seacă care ne seacă şi pe noi de speranţă.

Este luna în care îţi este permis să plângi.

8 răspunsuri to “Noiembrie”

  1. in 21 m-am nascut eu 😛

  2. Am plans mult,am inceput luna plangand.

    E luna in care am fost pentru prima data la balet. :X

  3. aproape ca ma pacalisei..sa-mi placa luna asta.dar mi-am revenit in timp util:P!
    cel mai frumos mi se pare sfarsitul…in luna asta iti e permis sa plangi.ai dreptate.parca in noiembrie ai voie,asa-i?ce frumos.bravo danute!

  4. Danut, mi-a luat-o melancolia inainte? Si a ajuns deja la tine? Of … Vezi ca ceaiul ala trebuie sa fie foarte fierbinte si aromat pentru cele 6* C anuntate : P

  5. Cand e fericitul eveniment?

    Nu regreti ca te-ai nascut in perioada asta a anului? Pentru mine octombrie e un chin, daca era noiembrie cred ca uitam complet ca am avut o zi de nastere.

  6. @baghy: cum te simti dle cu ziua de nastere asa tarziu?
    @adelix: fa mai mult balet si mai putine lacrimi
    @Talentata: mai frumos ca la tine nu se poate sa fie
    @Aura: mie imi trece repede 😛
    @Botache: nu dau detalii. Multumesc.

    Si inca ceva: recomand „November Rain” de la GnR. O sa va simtiti mai bine. Si o sa si plangeti:P

  7. Noiembrie e ziua Sfantului Andrei…chiar daca e ultima zi din luna… ce conteaza? Imi place luna asta, si imi place si octombrie.

  8. chiar conteaza! 😉

Lasă un răspuns

