Chiar Punisher

600x818.jpg

Fraţi români şi de alte naţii, dragi surori, am reuşit. Domnul Pedepsitor mi-a acordat un interviu exclusiv. Nu-i pot da lecţii de filozofie sau convinge că Jim Morrison a fost un artist în viaţa de zi cu zi şi om simplu în creaţia artistică dar l-am înduplecat la câteva întrebări comode. Şi-a pus gel în cap, a scuipat în mâini şi uitaţi ce a ieşit:

Danutz: hai sai dam gaz
Danutz: ce faci?
ThePunisher: acum? imi consum frustrarile si oboseala cu Rammstein…
Danutz: cam mult rammstein. nu crezi ca trebuie schimbata placa?
ThePunisher: ba da, o si schimb uneori dar poate ca nu suficient…

Danutz: bine astept asta. cand ai tras ultimul fum?
ThePunisher: hm…. cred ca ieri. Intrucat nu folosesc „Mari” si nici „Coca”, prizez momente cu ea… da, ieri

Danutz: ca un intelectual fin ce esti, cu ce te delectezi atunci cand nu gandesti?
ThePunisher: hm…. ar trebui sa raspund ca gandesc tot timpul dar.. cu muzica, calculator si in general tot ceea ce imi poate permite o evadare din armura pe care o port zilnic

Danutz: ce parere ai despre danutz 2007 si danutz 1998-2002 (liceul)
ThePunisher: ei… pentru asta ar trebui un post special. Danutz din perioada 1998-2002 era un puritan in multe privinte. Cel nou e asemenea lui Pink din „The Wall” – si-a smuls masca si a iesit nou nout. Mai mare, mai tare si mai „rau” ca oricand. Ce au in comun „cei doi”? Ambii sunt prietenii mei.

Danutz: bati copiii la scoala?
ThePunisher: nu, reusesc sa-mi stapanesc acest impuls… Serios acum, mie chiar imi place ce fac, iar unii copii – subliniez, unii – sunt mine de aur, au imaginatii fantastice. E placut sa stii ca ii formezi cumva
Danutz: da’ 2 le mai dai? se sperie la faza asta?
ThePunisher: am dat o gramada… chiar azi am dat vreo doi. Unii se sperie, iar asta e bine. Scopul meu nu e sa le dau doi, ci sansa de a invata din asta si de a lua un 10 pe urma.
Danutz: frumos. imi vine sa plang

Danutz: iti place eminescu?
ThePunisher: da, foarte mult. In liceu, stiu, nu imi placea, nici el nici Bacovia. Acum ii ador.

Danutz: ce au in comun avioanele de vanatoare, romana si informatica?
ThePunisher: Absolut nimic. Imi place sa fiu un om al contrariilor, iar astea sunt pasiuni distincte si arzatoare.

Danutz: pamela anderson sau lavinia sandru?
ThePunisher: Lavinia Sandru, de departe. Esti pervers… stiai ce o sa raspund dar vrei sa faci audienta…
Danutz: cand o sa intri in politica?
ThePunisher: Nu. Nu intru in politica deoarece am trecut de etapa idealismelor, a inflacararii si a credintei ca pot schimba ceva. E o gandire rautacioasa, paguboasa, dar asta e.

Danutz: o sa-ti pui peruca daca o sa chelesti?
ThePunisher: nu, o sa adaug un cercel cu diamant si un zambat tampit, cred ca e mai „trendy”
Danutz: faci vreo aluzie?
ThePunisher: Nu, dar orice asociere cu cine iti trece tie prin minte e permisa.

Danutz: cate flotari faci in fiecare zi?
ThePunisher: Nu mai fac momentan, sunt intelectual finut, asa cum ai precizat. Faceam acum cativa ani intre 50 si 70. Dar astea sunt vremuri trecute.

Danutz: ce amintiri porti din liceu?
ThePunisher: Multe. Sunt un nostalgic incurabil si de multe ori imi pun in minte episoade din „filmul” liceului. Port amintirea terorii crunte de la mate, a placerii de la info si a colegilor cu care m-am simtit foarte bine. Tu, handralaul alalalt… fetele…

Danutz: cu ce preferi vanatoarea: cu o carabina sau un ak47?
ThePunisher: Carabina. Iti da o senzatie aparte…

Danutz: ce iti spune expresia „on the horse”?
ThePunisher: Nimic deosebit… imi pare rau sa te dazamagesc.

Danutz: de cate ori iti pica net’ul pe zi?
ThePunisher: de PREA multe ori… sunt un dependent de net, deci de PREA multe ori…

Danutz: care ii cel mai mare barbat in istorie?
ThePunisher: Oskar Schindler. Punct.

Danutz: exista extraterestri?
ThePunisher: Nu, nu cred. Unii dintre noi pot fi totusi considerati asa.

Danutz: la cati ani crezi ca vei purta ochelari?
ThePunisher: deja am dar nu ii port… cand va fi imperios necesar, ca la orice roman. Sper ca pe la saptezeci…

Danutz: cate bloguri comentezi?
ThePunisher: Unul singur – al tau. Il mai citesc pe al Talentatei si pe al lui Limones, dar inca nu am indraznit sa postez.
Danutz: de ce? ce te retine?
ThePunisher: Hm… pai Talentata e totusi o cunostinta a TA. Iar in cazul lui Limones… hm… cred ca doar lenea. Dar o sa o fac.

Danutz: alege intre aristocrat-artist; intelectual-om de afaceri; copil-batran
ThePunisher: Hmmm… esti o vulpe batrana… cred ca prima varianta. Cu greu. As vrea sa fiu si „entelectual”… Copil? am murit de mult…
Danutz: adica aristocrat copil intelectual?
ThePunisher: Da, o struto-camila de genul asta… Ai uitat „artist”.
Danutz: aristocrat copil intelectual artist
Danutz: asta?
ThePunisher: da

Danutz: care e cea mai mare placere a simtului?
ThePunisher: care e cea mai mare placere a simtului? Corpul ei, evident. …si Lays cu branza!

Danutz: cand bem o bere? sau doua…
ThePunisher: Nu beau alcool, stii asta. Am alte vicii… Dar o sa barfim la un pahar de suc cu E-uri la tine, in curand.

Danutz: mersi pt. timp si rabdare
ThePunisher: multzam! Asa o sa am si eu parte de cele 15 minute de celebritate. Parca la atatea se spune ca avem dreptul in viata.

9 răspunsuri to “Chiar Punisher”

  1. Eu inca tot trebuie sa ma barbieresc…

  2. :))

    ne bucuram pentru tine

  3. faina ideea asta a ta cu interviurile, nu am mai intalnit-o, deci cred ca esti original! 🙂

  4. nu, nu sunt 😛

    am preluat-o de la baghy si el de la altcineva si tot asa…

    ce zici de pedepsitor?

  5. Dane, pai ma superi 😉 nu faci si tu o prezentare mai detaliata a persoanei intervievate, ma faci sa-mi uzez neuronii sa ma prind ce fost coleg de liceu al meu e ThePunisher. Ar trebui sa incepi interviurile cu „Numele si prenumele va rog” sau geva de genu 😀

    Anyways..m-am prins intr-un final si mi s-a facut dor de colegii de liceu, abia astept intalnirea de 10 ani.. care o sa fie in aprox 5 ani.. 😦 naspa, mai este o gramada, mai bine ma calmez
    Miss u all care mai cititi blogul lui Danutz :X:X:X:X

  6. Bine Merry,

    cred ca ar trebui sa iti faci si tu o introducere mai detaliata 😛 ca sa ne scapi de banuieli. Anyhow, ThePunisher e deja un brand, nu mai are nevoie de recomandari 🙂

  7. stii ce mi-a placut mie la pedepsitor??
    „Danutz: care ii cel mai mare barbat in istorie?
    ThePunisher: Oskar Schindler. Punct.”

    asta! 🙂

Lasă un răspuns

