Interviu cu Talentata

Dragi tovaraşi, azi aveţi ocazia de a citi în prime-time interviul Miss Notalent (aka The fairy godmother) – Dănutz (aka io). Un interviu care va deveni mai celebru decât oricare dat vreodată de Woody Allen sau Shakira. Aşadar, chemaţi-vă rudele şi rumegaţi pe îndelete. Altă ocazie de genul nu vi se va mai oferi. Cel puţin nu în viaţa asta. Have fun!

danut: hai sa incepem
diana: shoot
danut: cine pune intrebarile?
danut: ma asteptam sa vina de la tine
diana: haha…una si una
diana: una eu una tu
danut: lol

diana: incep eu. de ce danut si nu dan?
danut: pana in liceu am fost dan. din liceu incepand sunt si danutz. mersi lu dirigu’
diana: haha

danut: cate ore pe zi stai in fata calculatorului?
diana: nu inteleg intrebarea asta.nu am numarat niciodata.si de cand a inceput scoala nu am program fix..de la 3ore, la 10.000, cam asa

diana: semne din nastere?si unde?
danut: doua alunitze mici pe antebratul drept si una pe talpa dreapta. cam astea

danut: cand ai inceput sa bei cafea?
diana: clasa a 11a cred.sau a 10..da..cred ca pe atunci
danut: si nu are efecte secundare?
diana: nu, dantura mea e ok

diana: cate telefoane ai
danut: unul. e prea mult

danut: da-mi un top five la filme
diana: in nici o ordine: donnie darko(de fapt asta e pe primu loc), virgin suicides, l’auberge espagnol si urmarea lui-les poupees russes, meet joe black, Le Fabuleux destin d’Amelie Poulain

diana: ultimul cadou cumparat ptr o fata
danut: cred ca o bratara.

danut: iti place vreo melodie de la nirvana?
diana: mi-a placut come as you are. nu imi mai place
danut: da’ de-a lu’ gica petrescu?
diana: asta o canta pe aia cu „casuta noastra”?da,presupun..

diana: cea mai mare prostie pe care ai facut-o cand erai mic
danut: stai un pic. cat de mic?
diana: pana in liceu
danut: nu am facut prostii. eram un copil cuminte. dupa ce am crescut m-am apucat

danut: cand mi-ai citit ultima data blogul?
diana: ieri seara

diana: unde mergi in cj sa te distrezi,atunci cand mergi
danut: imi place nachtschatten, saga, insomnia am mai ars-o si prin fostul fire. si pe la muzeu

danut: ce vrei sa te faci cand esti mare?
diana: pai..vreau o meserie cu o denumire ciudata..sa nu priceapa nimeni ce fac de fapt..de genu „consultanta in alsrhaeiuhfrkaewjfrb”

diana: te pricepi la spus bancuri?
danut: da. vrei sa-ti zic unul?
diana: nu-i nevoie.oricum pe net nu e fun.deci?te pricepi?
danut: da. sau cel putin asa se zice

danut: te consideri pretentioasa?
diana: in anumite privinte
danut: care-s alea?
diana: am pretentii de la oameni.ma astept sa fie buni.nu sunt pretentioasa cand vine vorba de conditii de cazare de exemplu…pot sa stau si in hotel de 4 stele, pot sta si in gazda la o babuta de la cheile butii.
danut: nice

diana: ce ai visat ult oara
danut: am visat-o pe elena
diana: udrea?
danut: nu. e mult mai delicata
diana: basescu?
danut: e bruneta dar nu o cheama basescu
diana: o stiu?
danut: slabe sanse
diana: ok

danut: ai vreo fapta pe constiinta?
diana: nu

diana: pe cine ai mintit ultima oara si de ce
danut: nu mai stiu cine a fost. cred ca am facut-o ca sa nu se supere. stii… adevarul doare cateodata

danut: fumezi? cat de frecvent?
diana: deloc

diana: de ce citesti life in loops
danut: pentru ca ma fascineaza. blogul meu preferat. unde mai pui ca proprietara e si fairy godmother…
danut: cum te simti in postura asta?
diana: cu ditai responsabilitatea pe umeri
danut: dute dute

diana: what’s your poison
danut: women
danut: definetely

danut: iti doresti sa mai fii copil?
diana: cu disperare
danut: no chance

danut: cand te cuprinde mila?
diana: cand aud o poveste trista, cand vad un om amarat..ma loveste destul de nasol.plang usor

danut: ai prieten?
diana: )))
diana: asta ptr fanii mei?
diana: nu.si nici nu am de gand any time soon.ma bucur de flirturi si priviri,dar mai mult nu vreau

danut: pp ca esti feminista
diana: nu
danut: oki

danut: mersi miss notalent. a fost o placere
diana: idem danute

8 răspunsuri to “Interviu cu Talentata”

  1. ThePunisher Says:

    O ocazie unica, intr-adevăr! M-am îmbrăcat la costum înainte de a citi postul. 🙂 Sincer, un interviu cu talentata mi se pare interesant. Cu tine nu, ca tu nu eşti deloc fascinant. Ăsta era de fapt un pretext ca să dai un interviu, măgarule!

    🙂 🙂 🙂 🙂

  2. hahaha..ba biensur ca e fascinant!

  3. ThePunisher Says:

    (Unde e smiley-ul ala care ridica o spranceana…?) Mdea… De gustibus.

  4. o.O

    Marfa! Chiar e mai bun decat marea majoritate a interviurilor de prin presa romana. Te si prinde, are si final frumos si prietenos, e informativ, di tati! Brici meeeeeeei!

  5. „danut: ai prieten?
    diana: )))
    diana: asta ptr fanii mei?
    diana: nu.si nici nu am de gand any time soon.ma bucur de flirturi si priviri,dar mai mult nu vreau” 😛
    (atat de banal si totusi atat d plina d esenta paragraful 😛 )

    … sa ma leg putin si eu de voi, dragii mei 🙂
    nu cred ca se lasa danut p locul 2 pentru altii :)) (nu prea fac de-astea ” care s-au apucat d prostii dupa ce au crescut :)) „) ..deci nu cred ca intrebarea asta e pt fanii tai, diana (nu ca nu ai avea :> )..

    si acum sa continuam cu tine diana 🙂 .. o intrebare care nu a fost pusa: iti place sa minti? 😀 .. cum adik nu vrei?! cum adik t bucuri d flirturi si priviri?!.. pana la urma asta astepti si de la un prieten. si cu un prieten mai e un avantaj 🙂 .. ai dreptul sa ii pretinzi sa t bage mai mult in seama si sa iti acorde mai multa atentie ca altor gagici.. doar vorba aia.. „e al tau si iti permiti” 😛

    deci vrei mai mult 😀 .. hai sa o recunoastem.. deci gagii.. dati bataie:P
    p.s.: toti simtim NEVOIA de „privit” si flirturi, chiar si dupa ce ne gasim perechea.. dar mai mult d atat avem si VOIE :p

Lasă un răspuns

