Răspunsuri calde

Stau cam mult în casă. Nu mai ştiu care sunt ultimele tendinţe din lumea largă. Sunt sigur că am o freză demodată şi că folosesc un after-shave pe care toţi l-au uitat. Nu ştiu dacă s-au apucat să bombardeze Iranul sau ce mai zice Tăriceanu. Vin totuşi în ajutorul vostru prin blog, când căutaţi pe Google informaţii pe teme dragi mie, cum ar fi:

Gagici – Ştiu. E greu fără.

Poze cu femei fără sutiene – aşa ziceam şi io 😉

Cum ne îmbrăcăm când mergem la teatru – n-am ştiut că pot consilia şi în vestimentaţie. Mă copii, îmbrăcaţi-vă cu ce aveţi. Nu vă fie ruşine.

Învaţă să săruţi – Nu cred că sunt cel mai bun profesor în materia asta.

Termenul de limonadă – Apă cu lămâie, copii.

Ascultătorii ac/dc – N-am înţeles de ce.

Absint sibiu – Mai încercaţi. N-am de unde.

Femeia te ridică – Aşa o fi.

Viaţa la ţară – Da.

Poze deocheate – Felicitări. Asta-i preferata mea.

Exerciţii pentru bâlbâiţi – Din nou mă văd neputincios.

Viaţa satului viaţa oraş – Gândiţi şi singuri. Îi chiar fain câteodată.

6 răspunsuri to “Răspunsuri calde”

  1. si la mine e profunda treaba, de la „filmulete cu sani” la „femei ce vor penisuri mari”

  2. Pe mine toti ma intreaba „de ce e cerul albastru” si eu nu stiu ce sa le raspund cu exactitate.

  3. efectul creat de atmosfera terestra. pe luna cerul cred ca e negru. 😛

  4. ThePunisher Says:

    Foarte tare! Postul, ma refer… Umor de calitate. Din păcate tragând linie nu putem concluziona decât că motoarele de căutare nu sunt perfecte… 🙂

  5. @Danutz–>”Cum ne îmbrăcăm când mergem la teatru – n-am ştiut că pot consilia şi în vestimentaţie. Mă copii, îmbrăcaţi-vă cu ce aveţi. Nu vă fie ruşine.”

    Eh nu e chiar asa.Cam toata lumea se imbraca elegant cand merge la teatru.Iti spun din proprie experienta ca am mers mai demult imbracata lejer,cu un maieu lung,o geaca pana in talie,blugi tarati pe jos si adidasi si se uitau cam chioras la mine.Plus ca grupul meu era imbracat la 4 ace.Eu eram aia razvratita si sincer nu m-am simtit deloc bine in acea postura.
    Asa ca mai bine va puneti ceva cat de cat elegant pe voi copilasi!

  6. Sau si asa

    Cand eram student ma duceam frecvent la teatru. In hainele cu care mergeam si la cursuri. Nu aveam timp sa mai dau pe acasa sa ma schimb 😛

Lasă un răspuns

