Internet, I’d be dead without you

Priviţi aceste imagini grăitoare. Blogul meu a fost folosit drept sursă de inspiraţie. Mă simt mândru. Cititorii de astăzi, intelectualii de mâine. Ar trebui să fiu mai atent la ce scriu. Nu am ştiut că pe umerii mei cade şi responsabilitatea educării tinerei generaţii prin blogul pe care prăjesc gogoşi mintale. Nu aş vrea să văd reacţia colegilor şi a profesorilor când îşi vor da seama că tot câte cinci elevi au avut experienţe identice în vacanţa care a trecut sau cred aceleaşi despre toamnă sau frunze.

Şi încă ceva: am găsit pe Hi5, un cont aparţinând unui cuplu de proaspăt căsătoriţi. Oamenii vor să fie văzuţi. One big hooray for them!

2 răspunsuri to “Internet, I’d be dead without you”

  1. ThePunisher Says:

    Pai da mai bestie, fii mai atent ce scrii, că speli creierele tinere şi deja manelizate. Nu mai pune poze cu sutiene, sau da ”pixelize” la zonele respective. Sa-ţi fie ruşine tovarăşe! Cu educatori ca tine ajung copiii să pună grenade ruseşti în licee de prestigiu. 😛

  2. O sa incerc sa imi indrept atitudinea total nepotrivita si neconvergenta cu doctrina partidului care ne da de mancare la toti.
    Sa traiti!

Lasă un răspuns

