Curva şi Moş Crăciun

file0273.jpg

Încă un exerciţiu de gândire.

Două figuri emblematice. Amândoi doi dau plăcere. Prima se dedică problemelor adulţilor, al doilea copiilor.
Amândoi dispar după ce şi-au făcut treaba.
Amândoi pot avea un efect de inhibare asupra celor neiniţiaţi.
Amândoi au slujbe de noapte, schimbul III care va să zică.
Amândoi locuiesc în spaţii destinate exclusiv lor: bordelul şi Polul Nord.
Amândoi au un vizual foarte puternic. Ceea ce sunt ţâţele pentru o curvă este barba pentru Moş Crăciun.
Amândurora le e asociată culoarea roşie.

Moş Crăciun ar putea iniţia o colaborare şi să le facă o bucurie şi celor mari aducând-o cadou în sacul lui. În contact cu veridicitatea ei ar putea şi el căpăta mai multă încredere din partea noastră, a celor ce ne îndoim de existenţa lui.

Mai găsiţi similitudini?

9 răspunsuri to “Curva şi Moş Crăciun”

  1. Nu, ai găsit tu destule 🙂
    Oricum, interesantă legătura… niciodată nu m-am gândit la asta…

  2. Din ciclul „fix pix”, episodul „micile obscenitati care ne fac ziua mai placuta”.

    Sa inteleg ca vor urma post-uri cu tipe imbracate in uniforma de politist, pompier, lucrator la RENEL si DistriGaz? Asta ar satisface o parte dintre fanteziile cele mai raspandite….

    Lasa-l pe Mos Craciun in pace, are treaba lui, legenda lui si – daca nu iti place – o cutiuta unde sa-l uiti. In legatura cu curva… stii ce sa faci oricum.

  3. mai Dane, eu nu adaug similitudini, ca mi-a venit in minte o alta imagine, acum ca ai zis tu de domnita cu nuri si mosul cu burto-barba.
    am fost la circ zilele trecute (ca n-am mai fost din copilarie de cand ne ducea tata) (ma refer la circul-circ, nu la circul-Litere ori mai rau, Circul UBeBe) ca sa imi induc o anumita stare. sa-mi trezesc amintiri, emotii si alte blablablauri. si ce crezi ca am vazut? pe langa animalele chinuite, clovni grotesti si dompteuri idioti, o mare parte a programului a fost ocupata de niste domnite lascive. sa ne imaginam una blonda, rusoaica, in paranteza: buna, pe nume Nadia si una bruneta, cu o tinuta de somaleza si haine kitschoase cum vezi pe strada azi… in fine, nu intru in detalii. ei bine, tipele astea faceau niste dansuri pe niste panze sus, lascive de tulai doamne.. si ma gandeam ca probabil ele fac mai mult decat animalele alea chinuite. ele tin sceptrul (sic!) circului.. sus. ca daca animalele exotice si clovnii aia sinistrii sunt pentru copiii, dansatoarele astea exotice or fi pentru tatici. si am observat ca erau mai multi tatici cu copiii la circ decat mamici. damn, ca si pe noi tot tata ne ducea…!
    – digresiune haotica pe campia semantica a blogului tau-

  4. io nu mai sunt nici copil (prea mic) nici tatic. nu mai am ce cauta pe la circ prin urmare. da’ nici rau nu-mi pare.

    pentru dansuri stiam ca sunt locatii speciale. acum vad ca se complica treaba.

  5. eu m-am dus sa ştudiez treaba asta mare românească. m-am întrebat dacă erau şi pe vremuri domniţe dansânde şi cum le percepeam atunci. şi cum beauty is in the eye of the beholder, ca_cam aşa ii şi cu domniţele legănânde de la circ şi e un context paralel cu cel pe care l-ai discutat tu

  6. Sa nu cumva sa va ganditi ca oamenii de la circ (circarii, nu ceilalti locuitori ai Romaniei) nu stiu ca sexul vinde, si vinde bine. Trebuie sa manance si ei cumva, iar in lumea asta capitalista ori te adaptezi cerintelor pietei, ori mori de foame sau te angajezi la stat. Dar asta e alta poveste, si-am incalecat pe-o sa, si v-am spus povestea-sa. Ta da!

  7. Sa ne-adune bun cu bun, Sfanta seara de CraciunCa-i mai Sfanta decat toateLa multi ani cu sanatate!

  8. amandoi o sug pentru bani cu exceptia lui mos craciun

Lasă un răspuns

