Cafeaua şi limonada

Un exerciţiu de gândire:
Una blondă şi înţepătoare, una brunetă şi învăluitoare, ai nevoie de amândouă dar eşti nevoit să alegi. Cafeaua ca şi limonada este o băutură concepută pentru un scop anume şi nu neapărat pentru a-ţi potoli setea. Astfel, cafeaua la începuturile utilizării ei, servea ca şi element de evidenţiere a opulenţei. Mai târziu, s-a răspândit ca şi folosinţă şi a căpătat incontestabilul rol de energizant. Limonada serveşte răcoririi. Nu a minţii ci a trupului. Cafeaua se încăpăţânează şi apare în forma „frappe”, rece ca limonada. Acum rolurile lor încep să se confunde. În zilele călduroase de vară poţi să-ţi scoţi gagica la o terasă cu gândul sincer de a savura o limonadă cinstită dar nu se ştie dacă o cafea nu îi va lua locul în mod neaşteptat.
Mai departe devine greu de realizat ce poate fi mai trendy: un frappe sau o limonadă? Încep să îşi dispute aceleaşi teren.
Limonada şi cafeaua pot deveni un cuplu şi crea aceleaşi frământări şi procese din partea unui consumator pe care le pot crea o alegere între un Tetris si Dr. Mario. Şi când te gândeşti că amândouă vor fi acelaşi lucru într-un interval de o oră sau două…

Vorba zilei de alaltăieri: un căcat în traistă. 😛

10 răspunsuri to “Cafeaua şi limonada”

  1. hehe..ce mi-a placut asta.ma scuzi daca iti comentez toate posturile..dar in primul rand imi plac, iar in al doilea rand…i’m the fairy godmother,nu?! 😛

  2. >:D<
    vad ca ti-ai luat rolul in serios
    😛

  3. 😀 un picut…cam. ia zi…cand te intorci?

  4. Eh, asta mi-a placut! Nu te fute la creieri ca celelalte post-uri cam deprimante pe care le-ai scris aici. Imi mai place pentru ca imi inspira vana si viata! Da, viata! Mi-a dat un buzz, si toata lumea ar trebui sa stie urmatorul lucru: „A day without a buzz is a day that never was!” – Keller Williams. Cauta-l pe Youtube, Dane, sigur o sa-ti placa!

  5. Oh, uitasem, scuzati limbajul… 😛

  6. ba rares,
    n-ai de ce sa uiti. da-i bice oricum ar fi! nu ma deranjeaza absolut deloc limbajul. si inca ceva: nu toate posturile sunt scrise in maniera toamnei gri. parerea mea…hâc… ma bucur ca am reusit sa-ti fut creierii. 😉

  7. DA! Deci da! Ma plec in fata unui asemenea post – o dovada ca intelegi ce e aia femeie si cu ce se mananca… ma rog, bea… 🙂 Din post-ul tau vom face esenta si o vom pune in sticlutze mici pe care vom scrie „Denim Tornado”. Bravo puiule!

  8. Dle Pedepsitor,

    nu ii un post despre femei. citeste si tu mai atent ce aia a mea. oricum, pentru denim iti cedez drepturile de autor. 🙂

  9. Sincer, atunci cand am placerea sa beau un pahar de „oareshce”, prefer sa se vada fundul paharului. Asa ca de data asta cel putin trebuie sa aleg limonada (sa ma rog, apa plata cu lamaie :P). Cafeaua o s-o pastrez pentru cand cresc mare. Cheers!

Lasă un răspuns

