Wake me up when September ends

Am avut parte de un început de septembrie mirific. M-a prins pe malul mării. A fost o revedere plăcută şi energizantă. Un program încărcat şi discuţii destul de informative. Oameni noi, bere şi o ocazie să îmi dau seama că ştiu înota de-adevăratelea pe o distanţă de vreo 3 metri. La întoarcere am rămas o bucată de vreme la Bucureşti. Cu toate că la prima vedere nu avea schimbat nimic faţă de cum l-am lăsat, m-a surprins şi de data asta. Chiar dacă ies de trei ori într-o zi în centru, de atâtea ori o să o fac însufleţit în oraşul asta. În prima zi îmi luam micul dejun la 5.30 AM în faţa TNB. Am uitat că aici e cel mai fain loc unde poţi sta la taclale cu o gagică, de altfel şi cel mai fain loc în care poţi agăţa sau citi râzând copios contra-editorialele din Caţavencu. Am mai uitat că aici, mai ales la metrou poţi citi „Libertatea” din mai multe surse fără măcar să plăteşti. Cu puţin noroc şi o destinaţie mai depărtată poţi parcurge tot ziarul.

De multe ori am spus că Bucureştiul nu este un loc în care să îţi creşti copiii dar de câte ori văd kinder-ii de liceu plimbându-se pe străzile acestui oraş îmi aduc aminte de „Adolescenţi pe mare” a lui Nichita Stănescu.

Au fost zile de călduroasă revedere cu prieteni vechi. La un vin vechi. Roşu. Şi tot acum am terminat-o definitiv cu ultimul job. Mi-am scos Cartea de Muncă de la ei. O să vă rog şi eu ca I. Tănase să nu mă întrebaţi cum se termină cartea de muncă. Am râs mai mult decât trebuia şi pe unde nu se cuvenea. M-am jucat cu power-ball-ul. Şi da Laura, ai trecut pe lângă mine în Romană fără să mă vezi.

Pe scurt: am fost la mare şi am văzut o blondă bună. Am venit la Bucureşti şi am văzut mai multe.

6 răspunsuri to “Wake me up when September ends”

  1. legat de titlu….si eu as vrea sa dorm luna asta…sa o sar…urasc toamna oricum…deci probabil prin ianuarie ar fi bine sa ma trezesc…mmm,nici frigu nu-mi prea place…asa ca ceeeeeel mai bine ar fi sa ma trezesc cam pe 15 iunie, de ziua mea asa:)da.perrrrfect!
    cat despre postu tau…ma bucur ca-ti place bucuresti…si scuza-ma inca o data ca te-am ratat in ziua aia…

  2. da. nu poate sa iasa totul perfect… 🙂

  3. awwww…ce dragut!
    >
    :
    D
    <
    😛

  4. ThePunisher Says:

    Bere. Vin rosu. Femei. Bere. Bucuresti. Bere. Barza. Blonda. Bere.

    Degeaba faci un post bun, daca la sfarsit dai cu bata in balta. Nu te apuci sa pictezi o vaza Ming ca dupa aceea sa dai cu ea de perete. Daca vrei sa scrii despre „pusca si cureaua lata/ce barbat eram odata” (la munte sau la mare, cu berea in spinare), atunci lasa replicile de bar pentru un alt post. Spre exemplu posteaza, separat, ceva de genul:

    Bere. Femei. DA!

    In rest, numai de bine!

  5. Ma tu ma omori cu zile. Mai citeste odata de la cap la coada si o sa vezi ca nu e o bata in balta. E altceva… e ce vrei tu… e situatia care este…

  6. ThePunisher Says:

    Pai tocmai, postul e bun! Finalul e de doi lei….

Lasă un răspuns

