Numai de bine

Când am revenit la Sebeş, după o absenţă considerabilă, totul era la fel: oameni, locuri, aer şi aere. Atunci am spus pentru mine că stimabilii mei concitadini fac şi sex cu lumina aprinsă, numai de dragul de a face totul in limitele conformismului. Mare greşeală… Mă înclin si îmi cer scuze pentru necuviincioasele gânduri. Oamenii mei nu numai că fac sex fără bec aprins dar te miri când, cum şi cu cine. În spatele mutrelor lor cuviincioase şi expeditive se ascund gânduri şi fantezii nebănuite. Toată hiba este că lasă foarte greu să se vadă asta. Fata cutare, abia căsătorită are amant pe ăla gras cu doi copii, respectivul are gagici in toată ţara, de la Cluj la Galaţi şi bineînţeles că o mai arde şi prin Sebeş, ăla care are cea mai faină fată de pe aici, o mai serveşte şi pe ailaltă. Indiferent dacă eşti sau nu căsătorit, trebuie să lucrezi pe mai multe fronturi*. Totuşi, Ernest nu a avut încă de lucru prin partea locului. Oricare ar fi explicaţia nu poate fi decât de bine (pentru ei). Şi natalitatea a crescut in ultimii ani. Când crezi ca nu mai ai nimic nou de descoperit pe aici, realitatea o să te surprindă cu o faţă nouă, cu o pereche de ţâţe proaspete 🙂 care nici nu erau coapte pe deplin când s-a gustat prima dată din ele.

Am primit din partea lor o apreciere sinceră. Se pare că am un sarcasm înnăscut. Altcineva spune că ar fi doar dobândit. Cine mai ştie? Mulţumesc oricum. Sunteţi ai mei şi vă iubesc.

*orice asemănare cu persoanele reale este pur întâmplătoare…. 😛

6 răspunsuri to “Numai de bine”

  1. geezas…telenovela Sebes style!

  2. sa nu mai spui la nime’ 😉
    cica e in toata tara epidemie :))

  3. mda….bine se zice ca realitatea e transanta si gotica in acelasi timp..imi place ca ai reusit sa scapi de capcana metaforelor si intelesurilor ascunse…ca mereu, esti sadic de realist si de ironic…

    de la stii tu cine…:D

  4. da laurici…

    stiu de la cine. mersi…

  5. ThePunisher Says:

    Imi place cand reusesti sa scrii bine despre adevaruri universal valabile. Da, sebesenii „este” perversi si ei. Fetele au si aici lenjerie din dantela pe sub blugii trei-sferturi. Un oras mic nu inseamna un oras de inapoiati care se uita la „Nora pentru mama” si elaboreaza strategii de conservare a muraturilor. Suntem „cool” si noi. Urmatorul lucru pe agenda noastra, a sebesenilor, e declararea Sebesului ca zona autonoma.

  6. Sa-i dam drumul. Cat despre chiloti… hmmm think again man

Lasă un răspuns

